Veelgestelde vragen (F.A.Q.)

Bestellingen

  • Kunnen de taarten en de eenpersoonstaartjes ook aan huis bezorgd worden?

    Deze kunnen aan huis geleverd worden met onze koeriersdienst zie tarieven op de website.

  • Ik woon buiten Amsterdam kunnen de patisserie dan ook bezorgd worden?

    Wij kunnen ook buiten Amsterdam bezorgen maar daar moeten we eerst het adres voor weten om na te vragen wat de kosten hiervoor zijn om het met een koerier te laten bezorgen.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Het is mogelijk om je bestelling nog te wijzigen, indien deze nog niet te ver in het proces is.
    Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch via 020 – 233 58 24 of je kan ook een mailtje sturen naar info@comdev-shazhenxi.savviihq.com.
    Als de wijziging is gelukt krijg je een bevestigingsmail van ons.

  • Kan er een tekst op de taart?

    Ja u kunt bij de desserttaartjes apart aangeven dat u een tekst op de taart wil van maximaal 15 karakters. Hier wordt een extra prijs gerekend van € 3,- per tekst.

  • Kunnen alle producten verzonden worden?

    De bonbons, macarons, koekjes, chocolade en confiserie kunnen verzonden worden of besteld worden om af te halen in de winkel.

    Alle ijsproducten en bevroren producten kunnen enkel worden afgehaald in winkel.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    U kunt uw bestelling betalen via IDEAL

  • Hoe zie ik of mijn bestelling geaccepteerd is?

    U krijgt een bevestigingsmail als wij u bestelling binnen hebben.

  • Hoe groot kan mijn bestelling zijn?

    Als het om een grotere bestelling gaat van meerdere taarten of eenpersoonstaartjes van een soort dan raden wij aan om even contact op te nemen met info@comdev-shazhenxi.savviihq.com

Bij Patisserie Linnick

  • Kan ik ook stagelopen bij Patisserie Linnick?

    Wij zijn een erkend leerbedrijf (SBB). Als u graag stage wil lopen dan is dat mogelijk alleen via een erkende opleiding. Wij hebben elk jaar een aantal plekken beschikbaar. De aanvraag voor ROC stages gaan via school. Voor meer informatie kunt u een mail en CV sturen naar info@comdev-shazhenxi.savviihq.com

  • Kan ik ook een dag mee lopen?

    Wij werken uitsluitend met stagiaires die voor een langere stageperiodes van minimaal 5 weken.

  • Ik zou graag willen werken bij Patisserie Linnick?

    U kunt altijd uw CV en motivatie sturen naar info@comdev-shazhenxi.savviihq.com

  • Geven jullie ook workshops?

    Op dit moment geven wij geen individuele workshops. Als u zelf een groep heeft samengesteld vanaf 8 personen dan kunt u een mail sturen naar info@comdev-shazhenxi.savviihq.com

  • Is er een mogelijkheid om bij jullie iets te nuttigen?

    Er is een kleine tearoom in de winkel waar u een kopje koffie of een gebakje kunt nuttigen.

  • Kan ik ook reserveren

    Voor onze tearoom kunt u geen tafeltje reserveren omdat wij maar 5 tafels hebben van 2 personen.

Aanbod producten

  • Heeft u ook vegan producten

    Onze pure chocolade amandelrotsjes, sinaasappelrepels en pure chocoladerepen zijn vegan. Ook hebben we een gebakje die vegan is en nootvrij en glutenvrij. U kunt altijd navraag doen in de winkel voor producten.

  • Gebruikt u varkensgelatine?

    Wij gebruiken gelatine maar deze is uitsluitend gemaakt van rundvlees en is halal en Kosher.

  • Heeft u ook suikervrije producten?

    Wij hebben helaas geen suikervrije producten.

  • Bevatten u producten gluten?

    Wij kunnen geen 100 % glutenvrije producten aanbieden omdat we in een ruimte werken waar gluten verwerkt worden.

    Een aantal producten zijn wel gluten arm. Dat betekent dat er sporen kunnen zijn van gluten en we wel in een ruimte werken waar gluten verwerkt worden maar er in het hele bereidingsproces rekening wordt gehouden dat ze zo min mogelijk in aanraking met gluten komen.

  • Kunnen de producten ook andere allergenen bevatten?

    Onze producten bevatten allergenen. Deze staan allemaal genoteerd op de website met een icoon van het allergeen dat erin zitten.

  • Kunt u ook iets op maat maken zonder het allergeen waar ik allergisch voor ben?

    Helaas maken wij geen producten op maat zonder allergenen bij uitzondering van een grotere afname.

Bewaren van producten

  • Hoe kan ik chocolade het beste bewaren?

    U kunt chocolade zonder vulling gewoon buiten de koelkast ongeveer 3 tot 5 maanden bewaren bij een temperatuur van 14° en 18°.  De bonbons van Patisserie Linnick zijn maximaal 3 weken houdbaar na aankoop en het liefst buiten de koelkast 14° en 18°. Let op boven de 25 Graden kunnen wij helaas niet per post leveren en alleen per koerier.

  • Hoe kan ik macarons het beste bewaren?

    Macarons kunt u drie tot 4 dagen na aankoop in de verpakking in de koelkast bewaren. Hier geldt wel voor hoe korter ze bewaard blijven hoe beter.

  • Hoe lang kan ik een taart bewaren?

    U kunt na aankoop van onze patisserie deze zelf thuis maximaal 2 dagen in de koelkast bewaren.

Verzenden

  • Wat zijn de verzendopties?

    Wij hebben twee opties voor verzending en uiteraard zijn al onze producten af te halen in de winkel. Binnen Amsterdam leveren wij de patisserie met een koeriersdienst omdat het een delicaat product is. Dit kosten hiervan zijn € 12,50 per levering

    Alleen de chocolade kan ook verstuurd worden per post omdat deze niet gekoeld hoeft te blijven maar het moet wel buiten onder de 25 Graden zijn. De kosten hiervoor zijn €6,95.

  • Kan ik ook een factuur ontvangen?

    U krijgt na aankoop een bevestiging van u bestelling. Als u een factuur wenst te krijgen kunt u een mail sturen naar info@comdev-shazhenxi.savviihq.com.

  • Kan ik mijn bestelling ook op mijn kantoor laten bezorgen?

    Wij kunnen de bestelling bij op kantoor bezorgen als u maar goed aangeeft t.a.v. van wie of voor wie en de afdeling.

  • Wat moet ik doen als ik niet aanwezig ben op de dag van de levering?

    Wij bezorgen niet bij de buren. Voor een andere dag de levering in te plannen met onze koeriersdienst kunt u een mail sturen naar info@comdev-shazhenxi.savviihq.com. Dit moet wel een dag van tevoren worden aangegeven.

  • Wat is de leveringstermijn?

    Als u de bestelling per koerier (€12,50) wil laten bezorgen streven wij ernaar dit de met de koerier volgende dag bij u te bezorgen. U dient dan wel de bestelling voor 12 uur te doen via de website.

    De leveringstermijn van de chocolade met de post (€6,95) wordt binnen twee dagen bezorgd. Ook hier geldt voor dat als u het voor 12 uur besteld wij ernaar streven om ervoor te zorgen dat dit de volgende dag bij u in huis is.

    Let op dat tijdens piekperiodes u pakjes langer onderweg kunnen zijn.

  • Wanneer wordt het bezorgd als ik op zondag bestel?

    Als u bestelt op zondag betekent dit dat het maandag verwerkt wordt en dat het dinsdag bezorgd wordt.

    Dit geldt ook voor feestdagen wanneer wij gesloten zijn.